Het agentschap

  • Missie

    "Unieke levenservaringen bekend te maken"

    Cédric en Arnaud hebben “Inside Properties” opgericht met de wil om de ervaring van het ontdekken van een woning te verrijken om kopers beter naar hun ideale huis te begeleiden en eigenaars toelaten om hun eigendom snel te verkopen.

    Hoe? Door het unieke karakter van een eigendom en de unieke levenservaring die het biedt te onthullen door middel van een inspirerende en relevante verrijking van zijn innerlijke universum, maar ook zijn lokale omgeving.

    Meer concreet, presenteren we de eigenschap op een meeslepende manier door de bijzondere kenmerken die het karakter en het potentieel ervan weerspiegelen, maar ook de emblematische plaatsen en actoren van de buurt te communiceren.

    Eindelijk, om een menselijke dimensie toe te voegen en verbeelding van de kopers te stimuleren, integreren we in deze communicatiestrategie de enscenering van “momenten uit het dagelijks leven”.

  • Verkopen met Inside Properties

    Onze waarde voorstel, is het onthullen van de unieke identiteit van het goed, de emoties die het oproept en de levenservaring die de volgende bewoner(s) te wachten staat.

    Daarom hebben wij een methode ontwikkeld die, naast de commerciële aspecten van onze intermediaire activiteiten, gebaseerd is op een globale verkenning van de te koop staande eigendommen en een uitzonderlijke visuele en narratieve versterking.

    De stappen voor een succesvolle samenwerking met ons:

    1. Diepgaande analyse van uw eigendom

    We willen alles weten.... en daarom nemen we de benodigde tijd om alle functionele, contextuele maar ook sociale en emotionele informatie over uw woning met u uit te wisselen en te verzamelen, zodat we een totale kennis hebben en deze op de meest complete, meeslepende en vooral de meest inspirerende manier op de markt kunnen presenteren.

    2. Analyse van het plaatselijke ecosysteem

    Door ons onder te doordringen in het leven en de specifieke kenmerken van uw buurt, kunnen wij een set van informatie overbrengen die zinvol is voor de doelgroep van klanten door hen een stevige toegevoegde waarde te bieden naast de specifieke kenmerken van het huis of het appartement.

    Zo zijn we geïnteresseerd in de levensstijl die heerst in de buurt, haar actoren, winkels en representatieve plaatsen of zelfs aan haar aanbod op het gebied van vervoer, scholen of recreatieve activiteiten.

    Aan het einde van deze tweede stap presenteren wij u onze schatting van de marktwaarde van uw onroerend goed alsmede de ideale strategie om deze in de markt te zetten.

    3. Advies en aanbevolen acties

    Om u alle garanties van succes en sereniteit te garanderen, communiceren wij u de nuttige stappen of acties die in alle mogelijke dimensies van het verkoopproces moeten worden ondernomen.

    Het kan een tijdige opfrissing of technische actualisering zijn (die wij kunnen coördineren), het onderzoek of operaties die moeten worden uitgevoerd in stedenbouwkundige, fiscale of juridische zaken.

    Indien nodig, brengen wij u in contact met onze deskundige partners.

    4. Artistieke richting

    Het is een van de essentiële componenten van ons DNA. Daarom investeren we er veel tijd en middelen in en werken we alleen samen met fotografen, interieurontwerpers of scenografen die zich laten leiden door dezelfde ambitie als wij: het inspireren van hen die de wereld van de aangeboden eigendommen zullen ontdekken en het opwekken van emoties die de liefde op het eerste gezicht bevorderen.

    Deze stap wordt gemarkeerd door drie fasen.

    • Reflectie op het profiel van de doelgroep van toekomstige kopers om de inhoud van onze communicatie zo relevant mogelijk te maken.
    • Een op maat gemaakte enscenering en decoratie van de plaatsen om inspirerende en aantrekkelijke visuals te creëren.
    • Scenografie en fotoreportage van uw eigendom en de lokale omgeving

    5. Communicatie & Verspreiding

    We maken nog steeds gebruik van traditionele media (gespecialiseerde pers, flyers voor presentaties, deelname aan evenementen), maar we geven de voorkeur aan digitale communicatie om de eigendommen te promoten en een grotere betrokkenheid te creëren onder kopers door het aanbieden van moderne, visueel krachtige en authentieke inhoud.

    Tegelijkertijd willen wij, voornamelijk via sociale netwerken, een gemeenschap van klanten of bezoekers creëren die zich aansluiten bij onze strijd om de vastgoedbeleving te heruitvinden door deze meer lonend en stimulerend te maken.

    Bovendien, hechten wij veel belang aan storytelling en het schrijven van presentatieteksten om in harmonie te zijn met het hoge niveau van onze visuele creaties en om de juiste kandidaat-kopers beter te bereiken.

    Tot slot, selecteren we uit onze database de meest interessante kopersprofielen voor uw eigendom en werken we samen met vastgoedmakelaars of woningzoekende partners met wie we al vele jaren met vertrouwen samenwerken om een zo breed mogelijk scala aan potentiële klanten aan te trekken.

    6. Ontmoeting met kopers en beheer van het verkoopproces

    • Reactiviteit en efficiëntie bij het maken van contact en het communiceren van informatie met de markt (online een afspraak maken op onze website, beschikbaarheid 7 dagen per week, volledig en gedigitaliseerd bestand....).
    • Organisatie van bezoeken
    • Regelmatige beoordelingen van de voortgang van onze missie (campagnestatistieken, feedback van klanten, acties om rekening mee te houden,....
    • Onderhandelen over offertes en transactievoorwaarden
    • Coördinatie van acties en belanghebbenden (deelnemers) met betrekking tot compromissen en authentieke akten voor effectieve ondersteuning van het begin tot het einde van het proces.

  • Onze waarden

    Openheid van geest en innovatie

    Deze twee waarde zijn voor ons nauw met elkaar verbonden in de strijd voor een herdefiniëring van de vastgoedervaring voor zowel aankoop als verkoop.

    Openheid van geest door het voortbouwen op ideeën uit andere sectoren, maar ook door een constante bevraging van ons onderneming om te streven naar uitmuntendheid en altijd beter tegemoet te komen aan de behoeften van onze klanten. We laten ons altijd leiden door dit "gevoel van urgentie" dat ons uitnodigt tot voortdurende verbetering.

    Daarom moedigen wij ook het participatieve model met onze klanten aan om "uitgedaagd" te worden door hun ideeën en feedback en om een reeks diensten te creëren die perfect aan hun verwachtingen voldoen.

    Deelnemen aan het geluk van onze klanten

    Het kopen van een woning is een van de belangrijkste handelingen in het leven van een vrouw of een man. Het minste wat we kunnen hopen is dat deze daad wordt geassocieerd met vreugde en belichaamt waarschijnlijk, indien mogelijk, hun visie op geluk.

    Daarom investeren we veel moeite en creativiteit in onze communicatiestrategie om toekomstige kopers te laten dromen en hun verbeelding te prikkelen en hen tegelijkertijd een welverdiend plezier te geven in het ontdekken van de werelden die we aanbieden.

    Humanisme

    Of het nu gaat om onze visuele keuzes, informatie over de te koop staande eigendommen of over onze opvatting over menselijke relaties, wij willen de mens in het hard van de vastgoedbeleving plaatsen.

    Bovendien is het niet onbelangrijk om als bedrijfsmissie gekozen te hebben om levenservaringen te onthullen voor een makelaarskantoor die van oudsher tot taak heeft een onroerend goed te promoten door vaak de enige functionele kenmerken ervan te belichten. U zult vaak verbaasd zijn om te ontdekken in de communicatie van Inside Properties, gezichten, menselijke interacties of het benadrukken van getuigenissen van klanten en lokale actoren.

    Uitmuntendheid

    We worden diep gedreven door het onderzoek naar uitmuntendheid in al onze acties en in alle aspecten van ons werk.

    We willen niet alleen onze klanten tevredenstellen, we willen ze ook betoveren zodat ze, naar we hopen, de mooiste herinnering aan hun koop- of verkoopervaring kunnen behouden.

     

     

De oprichters

Cédric Maes

Cédric Maes

Afgestudeerd in Politieke Wetenschap en Human Resources Management, ben ik al bijna 20 jaar actief in de vastgoedmakelaardij. Als ondernemer in hart en nieren deel ik graag mijn overvolle energie en geef ik tegelijkertijd een ethisch gevoel voor mijn handelen. Ik had het genoegen om verschillende agentschappen in Brussel te leiden, met name binnen de Engel & Völkers netwerk. Arnaud en ik hebben Inside Properties opgericht met de wens om het beroep van makelaar verder te ontwikkelen en een onvergetelijke ervaring te bieden aan onze aan- en verkoopklanten. We kijken ernaar uit om u snel te ontmoeten!

cedric@inside-properties.be
+32 477 192 329

LinkedIn
Arnaud Badjou

Arnaud Badjou

Vastgoed is voor mij vooral een verhaal van het leven, van mensen of families die zich op unieke plekken ontplooien omdat ze aangepast zijn aan iedereen. Wat belangrijk is voor Cédric en mij is de menselijke begeleiding van mensen in hun leefomgeving. Onze 40 jaar ervaring komt tot uiting in onze constante zoektocht naar uitmuntendheid en het zorgvuldig omgaan met de verwachtingen van onze klanten. De vreugde die de partijen aan het einde van hun reis met ons tot uitdrukking brengen, is wat mij in dit vak drijft. Hun oprechte dank en de vriendschappen die soms ontstaan zijn mijn dagelijkse drivers en mijn grootste voldoening.

arnaud@inside-properties.be
+32 475 907 028

LinkedIn