Verkopen met Inside Properties
Onze waarde voorstel, is het onthullen van de unieke identiteit van het goed, de emoties die het oproept en de levenservaring die de volgende bewoner(s) te wachten staat.
Daarom hebben wij een methode ontwikkeld die, naast de commerciële aspecten van onze intermediaire activiteiten, gebaseerd is op een globale verkenning van de te koop staande eigendommen en een uitzonderlijke visuele en narratieve versterking.
De stappen voor een succesvolle samenwerking met ons:
1. Diepgaande analyse van uw eigendom
We willen alles weten.... en daarom nemen we de benodigde tijd om alle functionele, contextuele maar ook sociale en emotionele informatie over uw woning met u uit te wisselen en te verzamelen, zodat we een totale kennis hebben en deze op de meest complete, meeslepende en vooral de meest inspirerende manier op de markt kunnen presenteren.
2. Analyse van het plaatselijke ecosysteem
Door ons onder te doordringen in het leven en de specifieke kenmerken van uw buurt, kunnen wij een set van informatie overbrengen die zinvol is voor de doelgroep van klanten door hen een stevige toegevoegde waarde te bieden naast de specifieke kenmerken van het huis of het appartement.
Zo zijn we geïnteresseerd in de levensstijl die heerst in de buurt, haar actoren, winkels en representatieve plaatsen of zelfs aan haar aanbod op het gebied van vervoer, scholen of recreatieve activiteiten.
Aan het einde van deze tweede stap presenteren wij u onze schatting van de marktwaarde van uw onroerend goed alsmede de ideale strategie om deze in de markt te zetten.
3. Advies en aanbevolen acties
Om u alle garanties van succes en sereniteit te garanderen, communiceren wij u de nuttige stappen of acties die in alle mogelijke dimensies van het verkoopproces moeten worden ondernomen.
Het kan een tijdige opfrissing of technische actualisering zijn (die wij kunnen coördineren), het onderzoek of operaties die moeten worden uitgevoerd in stedenbouwkundige, fiscale of juridische zaken.
Indien nodig, brengen wij u in contact met onze deskundige partners.
4. Artistieke richting
Het is een van de essentiële componenten van ons DNA. Daarom investeren we er veel tijd en middelen in en werken we alleen samen met fotografen, interieurontwerpers of scenografen die zich laten leiden door dezelfde ambitie als wij: het inspireren van hen die de wereld van de aangeboden eigendommen zullen ontdekken en het opwekken van emoties die de liefde op het eerste gezicht bevorderen.
Deze stap wordt gemarkeerd door drie fasen.
- Reflectie op het profiel van de doelgroep van toekomstige kopers om de inhoud van onze communicatie zo relevant mogelijk te maken.
- Een op maat gemaakte enscenering en decoratie van de plaatsen om inspirerende en aantrekkelijke visuals te creëren.
- Scenografie en fotoreportage van uw eigendom en de lokale omgeving
5. Communicatie & Verspreiding
We maken nog steeds gebruik van traditionele media (gespecialiseerde pers, flyers voor presentaties, deelname aan evenementen), maar we geven de voorkeur aan digitale communicatie om de eigendommen te promoten en een grotere betrokkenheid te creëren onder kopers door het aanbieden van moderne, visueel krachtige en authentieke inhoud.
Tegelijkertijd willen wij, voornamelijk via sociale netwerken, een gemeenschap van klanten of bezoekers creëren die zich aansluiten bij onze strijd om de vastgoedbeleving te heruitvinden door deze meer lonend en stimulerend te maken.
Bovendien, hechten wij veel belang aan storytelling en het schrijven van presentatieteksten om in harmonie te zijn met het hoge niveau van onze visuele creaties en om de juiste kandidaat-kopers beter te bereiken.
Tot slot, selecteren we uit onze database de meest interessante kopersprofielen voor uw eigendom en werken we samen met vastgoedmakelaars of woningzoekende partners met wie we al vele jaren met vertrouwen samenwerken om een zo breed mogelijk scala aan potentiële klanten aan te trekken.
6. Ontmoeting met kopers en beheer van het verkoopproces
- Reactiviteit en efficiëntie bij het maken van contact en het communiceren van informatie met de markt (online een afspraak maken op onze website, beschikbaarheid 7 dagen per week, volledig en gedigitaliseerd bestand....).
- Organisatie van bezoeken
- Regelmatige beoordelingen van de voortgang van onze missie (campagnestatistieken, feedback van klanten, acties om rekening mee te houden,....
- Onderhandelen over offertes en transactievoorwaarden
- Coördinatie van acties en belanghebbenden (deelnemers) met betrekking tot compromissen en authentieke akten voor effectieve ondersteuning van het begin tot het einde van het proces.